Regulamin wizyt

Regulamin rezerwacji i odwoływania wizyt w MindNest

  1. Rezerwacji wizyt można dokonać za pośrednictwem strony internetowej lub telefonu (za zaakceptowanie rezerwacji uznaje się SMS lub mail z jej potwierdzeniem).
  2. Wizyty wymagają opłacenia w momencie rezerwacji. Brak opłaty skutkuje anulowaniem rezerwacji.
  3. W przypadku diagnozy ADHD wizyta może zostać odwołana najpóźniej 7 dni przed jej planowanym terminem bez konsekwencji finansowych. Odwołanie wizyty później niż 7 dni przed planowanym terminem nie uprawnia do zwrotu opłaty. Odwołania można dokonać poprzez e-mail lub SMS.
  4. W przypadku stałych wizyt indywidualnych wizyta może zostać odwołana najpóźniej 3 dni przed jej planowanym terminem bez konsekwencji finansowych. Odwołanie wizyty później niż 3 dni przed planowanym terminem nie uprawnia do zwrotu opłaty. Odwołania można dokonać poprzez e-mail lub SMS.
  5. Po odbyciu pięciu wizyt ustalany jest stały termin wizyt dla pacjenta, który obowiązuje co tydzień. Stały termin może zostać zmieniony po wcześniejszym uzgodnieniu z prowadzącym.
  6. W przypadku spóźnienia pacjenta czas trwania wizyty nie ulega przedłużeniu. Nieobecność na umówionej i opłaconej wizycie bez wcześniejszego odwołania nie uprawnia do zwrotu środków.
  7. MindNest zastrzega sobie prawo do odwołania wizyty z przyczyn organizacyjnych. Pacjent zostanie o tym poinformowany z odpowiednim wyprzedzeniem. W przypadku odwołania wizyty przez MindNest pacjent ma prawo do pełnego zwrotu środków lub ustalenia nowego terminu.
  8. Korzystanie z usług gabinetu MindNest oznacza akceptację Regulaminu. Wszelkie jego zmiany obowiązują od momentu publikacji na stronie internetowej. W sprawach nieuregulowanych stosuje się obowiązujące przepisy prawa.

Dane osobowe pacjentów są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym RODO. Szczegóły dotyczące ochrony danych znajdują się w naszej Polityce RODO.

×